فروش گلایسین در اسلامشهر

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

  حضرت امامزاده عقیل (ع)از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (ع) است. .بقعه او در خیابان شهید مدنی اسلام شهر واقع شده است. .بنای بقعه در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد .پلان بنا مستطیل شکل دارای گنبدی خشتی است. .نمای بیرونی بقعه با کاشیهای معرق آبی ،زرد و فیروزه ای رنگ پوشیده شده و بر روی کاشیها کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق کتیبه های زیادی به خط کوفی و نستعلیق وجود دارد .ضریح مشبک روی مرقد درسال در اصفهان ساخته شده و در حرم مطهر نصب گردیده است. . اصالت بنای بقعه به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های قاجاریه و معاصر نیز مورد مرمت قرار گرفته و قسمتهایی به آن افزوده شده است. .نام این بقعه در فهرست آثار تاریخی میراث فرهنگی است.ان تهران به ثبت رسیده است.


دو فرایند اصلی تولید این آمینواسید شامل آمیناسیون اسید کلرواستیک با آمونیاک است. که گلایسین و کلرید آمونیوم را تولید می کند. روش دیگر، سنتز آمینواسید Strecker است. که روش اصلی سنتز این آمینواسید در ایالات متحده و ژاپن می باشد. سالانه حدود ۵ هزار تن گلایسین از این طریق تولید می شود.

گلایسین در یک رژِم معمولی غذایی تقریبا به اندازه گرم وجود دارد و در غذاهایی که دارای پروتئین به مقدار خوبی هستند از جمله ماهی، گوشت، لبنیات و حبوبات یافت می‌شود. این ماده برای رژیم غذایی انسان ضروری نیست، زیرا در بدن از آمینو اسید سرم بیو سنتز می‌شود، که به نوبه خود از -فسفو گلیسرات حاصل می‌شود، اما ظرفیت متابولیک برای بیو سنتز گلایسین، نیاز به سنتز کلاژن را برآورده نمی‌کند.

گلایسین (Glycine) ساده ترین و سبک ترین آمینواسید پایدار در تمام سلول های زنده و در بین آمینواسید می باشد. این ترکیب دارای هر دو سر آبگریز و آبدوست است.. گلایسین یکی از امینواسید هایی است. که بدن انسان از آن برای تولید پروتئین است.فاده می کند. همچنین بدن برای رشد و نگهداری بافت ها و سنتز مواد مهمی مانند هورمون ها و آنزیم ها نیز به آن نیاز دارد. گلایسین زیر واحد مرکزی کلیه پورین ها را تشکیل می دهد. این آمینواسید یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. گرید صنعتی آن  یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین مزه است..



( فروش ) های دیگر