تولید و ساخت گلایسین در بومهن

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


گلیسین برای حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن و کنترل التهاب از عملکرد قلب و عروق محافظت می‌کند. این ماده همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و در به دام انداختن و مهار سلول‌های آسیب دیده که می‌توانند باعث بیماری شوند کمک می‌کند. مقادیر بالاتر گلیسین با خطر کمتری در حمله قلبی مرتبط است. و برخی شواهد نشان می‌دهد که گلایسین می‌تواند به محافظت در برابر فشار خون کمک کند. هنوز هم رابطه کامل بین گلایسین و سلامت قلب و عروق روشن نیست و دانشمندان در تلاشند تا آن را بهتر درک کنند.

گلایسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. این ماده در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین کاربرد دار. این ماده به عنوان واسطه دارویی مانند تیام فنیکل نیز کاربرد دارد. این آمینواسید در تحقیقات آزمایشگاهی یک عامل مهم برای برخی از محلولهای مورد است.فاده در روش SDS-PAGE برای تجزیه و تحلیل پروتئین ها است.. این ماده به عنوان یک عامل بافری کننده، حافظ pH و بازدارنده از آسیب دیدن نمونه در حین الکتروفورز عمل می کند. گلایسین همچنین برای از بین بردن آنتی بادی های حاوی برچسب پروتئینی از غشاهای وسترن بلات است.فاده می شود تا اجازه جستجوی پروتئین های بیشمار را از طریق ژل SDS-PAGE به ما بدهد که این کار باعث شده تا داده های بیشتری از یک نمونه است.خراج شوند، قابلیت اطمینان داده ها افزایش یابد و میزان پردازش نمونه و تعداد نمونه های مورد نیاز کاهش یابد.

این ماده به عنوان یک لیگند بی‌تاب برای بسیاری از یون‌های فلزی عمل می‌کند. یک مجموعه معمولی مس ( گلایسینات) یعنی Cu(HNCHCO) است. که هم در ایزومرهای سیس و هم در ایزومرهای ترانس وجود دارد. به عنوان یک مولکول دوتایی، گلایسین با بسیاری از معرف‌ها واکنش نشان می‌دهد. این‌ها را می‌توان به واکنش‌های –N محور و کربوکسیلات مرکز طبقه بندی کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر