فروش گلایسین در تهران

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


Glycine از جمله سه مواد ضروری در بدن برای تولید گلوتاتیون است.. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان قوی است. که از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد دفاع می‌کند. از آن‌جایی که با افزایش سن در افراد، میزان گلوتاتیون در بدن کاهش می‌یابد، است.فاده و جذب خرید گلایسین برای تولید گلوتاتیون برای سن پیری ضروری است..

گلیسین به تنظیم پاسخ ایمنی بدن، محدود کردن التهاب ناسالم و تحریک التیام کمک می کند. گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی، سلول های مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک و مهار می کند و بر شناخت، خلق و خو، اشتها و هضم، عملکرد سیستم ایمنی، درک درد و خواب تأثیر می گذارد.

گلایسین امینو اسید اصلی موجود در کلاژن است. و کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است.. بنابراین ، باید به اندازه کافی این امینو اسید مصرف شود تا از تولید کلاژن در بدن  حمایت گردد. این امینو اسید تأثیر آرامبخشی بر مغز دارد و می تواند با پایین آوردن دمای درونی بدن خاصیت خواب آوری داشته باشد. تحقیقات نشان می دهند که مصرف گرم گلایسین قبل از خواب، مدت زمان به خواب رفتن را می کاهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد و خواب آلودگی روزانه را کاهش می دهد. گلایسین همچنین می تواند با جلوگیری از آترواسکلروز و سفت شدن رگ ها از بیماریهای قلبی جلوگیری کند. همچنین تحقیقات نشان می دهند که این امینو اسید با جلوگیری از التهاب می تواند اثرات مضر الکل را بر روی کبد کاهش دهد. این امینواسید همچنین تحلیل عضلات را در شرایطی مانند پیری یا سوء تغذیه کاهش دهد.



( فروش ) های دیگر