فروش گلایسین در دماوند

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.


خاصیت اسیدی گلایسین، پایه و مهم‌ترین خصوصیت این ماده است.. در محلول آبی، Glycine به خودی خود آمفی است. : در pH پایین، مولکول می‌تواند با pKa حدود . پروتئین شود و در pH بالا پروتون‌ها با pKa در حدود . از دست بدهد (مقادیر دقیق pKa به دما و قدرت پیوند یونی بستگی دارد).

Glycine از جمله سه مواد ضروری در بدن برای تولید گلوتاتیون است.. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان قوی است. که از سلول‌ها در برابر رادیکال‌های آزاد دفاع می‌کند. از آن‌جایی که با افزایش سن در افراد، میزان گلوتاتیون در بدن کاهش می‌یابد، است.فاده و جذب خرید گلایسین برای تولید گلوتاتیون برای سن پیری ضروری است..

این ماده یکی از اسیدهای آمینه پروتئینوژیک است. که توسط کلیه کدون‌ها که با GG شروع می‌شوند (GGA، GGC، GGU،GGG) رمز گذاری می‌شوند. Glycine به دلیل شکل جمع و جور آن در تشکیل پروتئین‌های ثانویه از ترکیبات آلفا تشکیل شده است.. به همین دلیل، فراوان‌ترین اسید آمینه موجود در مارپیچ‌های سه گانه‌ی کلاژن است..



( فروش ) های دیگر