تولید و ساخت گلایسین در دیزین

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کم‌کم تا سال ۸ نصب انواع تله‌ها و همچنین تله کابین متری پیست دیزین تهران و احداث امکاناتی چون رستوران طول کشید تا به مرحله بهره‌برداری برسد تا اینکه پیست اسکی دیزین در سال ۵ تکمیل و آماده است.فاده اسکی‌بازان شد.

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.


گلایسین یکی از سه آمینو اسیدی است. که بدن شما برای ساخت گلوتاتیون است.فاده می کند؛ یک آنتی اکسیدان قوی که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد (که تصور می شود زمینه ساز بسیاری از بیماری ها هستند) کمک می کند.

گلایسین یکی از امینو اسیدهایی است. که برای سنتز گلوتاتیون در بدن بکار می رود. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی است. که با کاهش سطح رادیکال های آزاد امکان ابتلا به بیماریها و پیری را کاهش می دهد. این آمینو اسید برای سنتز کراتین در بدن مورد نیاز است. که انرژی لازم برای انجام حرکات سریع و کوتاه مانند وزنه برداری را فراهم می کند. تولید کراتین باعث افزایش قدرت عضلانی می شود و برای سلامت است.خوان ها و عملکرد مغز مفید است.. در حالیکه بدن بطور طبیعی کراتین را سنتز می کند، مصرف مقدار کم  گلیسین ممکن است. باعث کاهش تولید کراتین در بدن شود.

این ماده یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. هنگامی که گیرنده‌های این ماده فعال می‌شوند، کلرید از طریق گیرنده‌های یونیوتروپیک وارد نورون‌ می‌شود و باعث پتانسیل پس سیناپسی مهاری (IPSP) می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر