فروش گلایسین در دیزین

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.


معمولا از منابع غذایی، حدود گرم از آن در روز در بدن دریافت می شود که به مقدار بیشتری از آن نیاز است.. این ترکیب برای حفظ سلامت سیستم گوارش و عصب مرکزی لازم است. و با ایجاد آنتی اکسیدان از بروز برخی سرطان ها جلوگیری می کند. درصد بالایی از گلایسین در ماهیچه، پوست و برخی از بافت های مرتبط دیگر وجود دارد. تقریبا یک سوم کلاژن که پوست و بافت مرتبط به آن را محکم نگه می دارد، از از این ترکیب تشکیل شده است..

نیمه عمر گلایسین و دفع آن از بدن با توجه به دوز آن، بسیار متفاوت است.. در یک مطالعه، نیمه عمر بین . و . ساعت متغیر بوده است.. گلایسین نسبت به آنتی بیوتیک‌هایی که فولات را هدف قرار می‌دهند، بسیار حساس است. و میزان خرید گلایسین خون طی یک دقیقه از تزریق آنتی بیوتیک به شدت کاهش می‌یابد. برخی از آنتی بیوتیک‌ها می‌توانند بیش از % از خرید گلایسین را در طی چند دقیقه از تجویز را کاهش دهند.

مطالعه اخیر در مورد اثرات Glycine به عنوان یک مکمل نشان داده است. که باعث کاهش درجه حرارت بدن می‌شود و در عین حال به افراد کمک می‌کند تا هم زودتر بخوابند و هم زمان بیشتری را در خواب REM بگذرانند. تحقیقات دیگر نشان داده است. که مکمل گلایسین ممکن است. به شما کمک کند تا سریع‌تر به خواب عمیق و آهسته بروید.



( فروش ) های دیگر