فروش گلایسین در دیزین

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.

کایت سواری از تفریحات لاکچری و در عین حال، بسیار به‌یادماندنی مجموعه دیزین است.. در کایت سواری، همراه با یک مربی کاربلد، به ارتفاعات تپه‌های دیزین می‌روید و از پرواز در هوایی پاک لذت می‌برید. اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید  هستید، کایت سواری، آن هم در جایی که کوه‌های بلند و سفید زیر پایتان هستند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.

در این پیست حتی اگر زمستان کم‌برف هم باشد، دیگر نگران اسکی کردن خود نخواهید بود. در کنار انواع پیست‌های اسکی، دربندسر هم مانند دیزین، امکانات تفریحی متنوع دیگری هم دارد. امکاناتی مانند تله کابین، تله سیژ و امکانات رفاهی مانند رستوران‌های متنوع.


گلایسین یک افزودنی برای غذای حیوانات خانگی و اهلی می باشد. همچنین به عنوان عامل بافری در مواد آرایشی و بهداشتی، آنتی اسیدها، مسکن ها و ضدعرق ها است.فاده می شود. همچنین یک ماده واسطه در سنتز محصولات شیمیایی است.. به عنوان طعم دهنده و شیرین کننده در محصولات غذایی است.فاده می شود. برخی از مواد غذایی و نوشیدنی های پروتئینی حاوی این ماده می باشند. در برخی از محصولات دارویی نیز این ماده وجود دارد  تا جذب دارو را بهبود ببخشد.

دو فرایند اصلی تولید این آمینواسید شامل آمیناسیون اسید کلرواستیک با آمونیاک است. که گلایسین و کلرید آمونیوم را تولید می کند. روش دیگر، سنتز آمینواسید Strecker است. که روش اصلی سنتز این آمینواسید در ایالات متحده و ژاپن می باشد. سالانه حدود ۵ هزار تن گلایسین از این طریق تولید می شود.

خاصیت اسیدی گلایسین، پایه و مهم‌ترین خصوصیت این ماده است.. در محلول آبی، Glycine به خودی خود آمفی است. : در pH پایین، مولکول می‌تواند با pKa حدود . پروتئین شود و در pH بالا پروتون‌ها با pKa در حدود . از دست بدهد (مقادیر دقیق pKa به دما و قدرت پیوند یونی بستگی دارد).



( فروش ) های دیگر