فروش گلایسین در رباط کریم

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.


گلایسین یکی از امینو اسیدهایی است. که برای سنتز گلوتاتیون در بدن بکار می رود. گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان طبیعی است. که با کاهش سطح رادیکال های آزاد امکان ابتلا به بیماریها و پیری را کاهش می دهد. این آمینو اسید برای سنتز کراتین در بدن مورد نیاز است. که انرژی لازم برای انجام حرکات سریع و کوتاه مانند وزنه برداری را فراهم می کند. تولید کراتین باعث افزایش قدرت عضلانی می شود و برای سلامت است.خوان ها و عملکرد مغز مفید است.. در حالیکه بدن بطور طبیعی کراتین را سنتز می کند، مصرف مقدار کم  گلیسین ممکن است. باعث کاهش تولید کراتین در بدن شود.

گلایسین واسطه ای در سنتز انواع محصولات شیمیایی است.. این ماده در ساخت علف کش های گلیفوزات، ایپرودیون، گلیفوزین کاربرد دار. این ماده به عنوان واسطه دارویی مانند تیام فنیکل نیز کاربرد دارد. این آمینواسید در تحقیقات آزمایشگاهی یک عامل مهم برای برخی از محلولهای مورد است.فاده در روش SDS-PAGE برای تجزیه و تحلیل پروتئین ها است.. این ماده به عنوان یک عامل بافری کننده، حافظ pH و بازدارنده از آسیب دیدن نمونه در حین الکتروفورز عمل می کند. گلایسین همچنین برای از بین بردن آنتی بادی های حاوی برچسب پروتئینی از غشاهای وسترن بلات است.فاده می شود تا اجازه جستجوی پروتئین های بیشمار را از طریق ژل SDS-PAGE به ما بدهد که این کار باعث شده تا داده های بیشتری از یک نمونه است.خراج شوند، قابلیت اطمینان داده ها افزایش یابد و میزان پردازش نمونه و تعداد نمونه های مورد نیاز کاهش یابد.

این ماده یکی از اسیدهای آمینه پروتئینوژیک است. که توسط کلیه کدون‌ها که با GG شروع می‌شوند (GGA، GGC، GGU،GGG) رمز گذاری می‌شوند. Glycine به دلیل شکل جمع و جور آن در تشکیل پروتئین‌های ثانویه از ترکیبات آلفا تشکیل شده است.. به همین دلیل، فراوان‌ترین اسید آمینه موجود در مارپیچ‌های سه گانه‌ی کلاژن است..



( فروش ) های دیگر