تولید و ساخت گلایسین در رودهن

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


گلیسین اسید آمینه اصلی در کلاژن، جزء مهم پوست است.. به همین دلیل است. که گاهی اوقات گلیسین را به کرم های پوست اضافه می کنند. مصرف خوراکی گلیسین می تواند سلامت پوست را بهبود بخشد و با افزایش تولید کلاژن، ایجاد چین و چروک را کاهش دهد .

این ماده به عنوان یک لیگند بی‌تاب برای بسیاری از یون‌های فلزی عمل می‌کند. یک مجموعه معمولی مس ( گلایسینات) یعنی Cu(HNCHCO) است. که هم در ایزومرهای سیس و هم در ایزومرهای ترانس وجود دارد. به عنوان یک مولکول دوتایی، گلایسین با بسیاری از معرف‌ها واکنش نشان می‌دهد. این‌ها را می‌توان به واکنش‌های –N محور و کربوکسیلات مرکز طبقه بندی کرد.

بر اساس آنالیز نمونه‌هایی که در سال توسط فضاپیمای Stardust ناسا از ستاره دنباله دار Wild گرفته شده بود، حضور خرید گلایسین در خارج از زمین تایید شد و متعاقبا به زمین بازگشت. خرید گلایسین صنعتی قبلا در سال در شهاب سنگ Murchison مشخص شده بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر