فروش گلایسین در رودهن

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.


خرید گلایسین علاوه بر نقش‌هایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، دارای نقش بسیار مفیدی در پزشکی است.. در پزشکی از این ماده برای درمان بیماری‌هایی از جمله سکته مغزی، اسکیزوفرنی، برای محافظت از کلیه در برابر داروها پس از پیوند کلیه در بدن، برای جلوگیری از عوارض حاصل از مصرف الکل روی کبد (به این گونه که باعث می‌شود قسمت اصلی متابولیسمالکل در معده انجام شود و خطر کم‌تری برای کبد داشته باشد).

دو فرایند اصلی، آمیختن اسید کلرو است.ریک با آمونیاک، دادن گلایسین و آمونیوم کلرید و سنتز اسید آمینه Strecker است.، که روش اصلی سنتز در ایالات متحده و ژاپن است.. سالانه حدود هزار تن از این طریق تولید می‌شود. گلایسین هم چنین به عنوان ناخالصی در سنتز EDTA تولید می‌شود، که ناشی از واکنش‌های محصول آمونیاک است..

گلایسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. همچنین به دلیل ارزش غذایی پایین در مواد غذایی خیلی مورد است.فاده قرار نمی گیرد ولی به عنوان یک طعم دهنده کاربرد دارد. این آمینو اسید طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را می پوشاند. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی می باشد. مجتمع های فلزی گلایسینات، برای مثال گلایسینات مس(II) به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند.



( فروش ) های دیگر