فروش گلایسین در شهر جدید اندیشه

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


گلیسین برای حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن و کنترل التهاب از عملکرد قلب و عروق محافظت می‌کند. این ماده همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و در به دام انداختن و مهار سلول‌های آسیب دیده که می‌توانند باعث بیماری شوند کمک می‌کند. مقادیر بالاتر گلیسین با خطر کمتری در حمله قلبی مرتبط است. و برخی شواهد نشان می‌دهد که گلایسین می‌تواند به محافظت در برابر فشار خون کمک کند. هنوز هم رابطه کامل بین گلایسین و سلامت قلب و عروق روشن نیست و دانشمندان در تلاشند تا آن را بهتر درک کنند.

گلایسین چیست؟ یکی از آمینواسیدهای غیرضروری (کوچکترین و ساده ترین آمینواسید) با طعم شیرین است. که از هیدرولیز پروتئین ها بدست می آید و برای تشکیل پروتئین و بافت ماهیچه در بدن انسان و تبدیل گلوکز به انرژی است.فاده می شود و می تواند داخل یا خارج از مولکول پروتئین باشد.

گلایسین یک افزودنی برای غذای حیوانات خانگی و اهلی می باشد. همچنین به عنوان عامل بافری در مواد آرایشی و بهداشتی، آنتی اسیدها، مسکن ها و ضدعرق ها است.فاده می شود. همچنین یک ماده واسطه در سنتز محصولات شیمیایی است.. به عنوان طعم دهنده و شیرین کننده در محصولات غذایی است.فاده می شود. برخی از مواد غذایی و نوشیدنی های پروتئینی حاوی این ماده می باشند. در برخی از محصولات دارویی نیز این ماده وجود دارد  تا جذب دارو را بهبود ببخشد.



( فروش ) های دیگر