فروش گلایسین در شهر ری

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


گلایسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. همچنین به دلیل ارزش غذایی پایین در مواد غذایی خیلی مورد است.فاده قرار نمی گیرد ولی به عنوان یک طعم دهنده کاربرد دارد. این آمینو اسید طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را می پوشاند. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی می باشد. مجتمع های فلزی گلایسینات، برای مثال گلایسینات مس(II) به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند.

گلیسین به تنظیم پاسخ ایمنی بدن، محدود کردن التهاب ناسالم و تحریک التیام کمک می کند. گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی، سلول های مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک و مهار می کند و بر شناخت، خلق و خو، اشتها و هضم، عملکرد سیستم ایمنی، درک درد و خواب تأثیر می گذارد.

خرید گلایسین علاوه بر نقش‌هایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، دارای نقش بسیار مفیدی در پزشکی است.. در پزشکی از این ماده برای درمان بیماری‌هایی از جمله سکته مغزی، اسکیزوفرنی، برای محافظت از کلیه در برابر داروها پس از پیوند کلیه در بدن، برای جلوگیری از عوارض حاصل از مصرف الکل روی کبد (به این گونه که باعث می‌شود قسمت اصلی متابولیسمالکل در معده انجام شود و خطر کم‌تری برای کبد داشته باشد).



( فروش ) های دیگر