فروش گلایسین در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..

درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...


گلایسین چیست؟ یکی از آمینواسیدهای غیرضروری (کوچکترین و ساده ترین آمینواسید) با طعم شیرین است. که از هیدرولیز پروتئین ها بدست می آید و برای تشکیل پروتئین و بافت ماهیچه در بدن انسان و تبدیل گلوکز به انرژی است.فاده می شود و می تواند داخل یا خارج از مولکول پروتئین باشد.

کشف خرید گلایسین صنعتی تجاری باعث تقویت نظریه pansperima شد، که ادعا می‌کند بلوک‌های ساختمانی زندگی، در سراسر جهان گسترده است.. در سال ، تشخیص خرید گلایسین صنعتی درون ستاره دنباله دار Rosetta توسط ستاره شناس Churyumov-Gerasimenko اعلام شد.

خرید گلایسین علاوه بر نقش‌هایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، دارای نقش بسیار مفیدی در پزشکی است.. در پزشکی از این ماده برای درمان بیماری‌هایی از جمله سکته مغزی، اسکیزوفرنی، برای محافظت از کلیه در برابر داروها پس از پیوند کلیه در بدن، برای جلوگیری از عوارض حاصل از مصرف الکل روی کبد (به این گونه که باعث می‌شود قسمت اصلی متابولیسمالکل در معده انجام شود و خطر کم‌تری برای کبد داشته باشد).



( فروش ) های دیگر