تولید و ساخت گلایسین در شهرک صنعتی خوارزمی

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


این ماده خوراکی دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنعت مواد غذایی است. و در واقع بیشتر  به عنوان یک طعم دهنده یا شیرین کننده مورد است.فاده قرار میگیرد با توجه به اینکه رنگ اصلی خود را حفظ نموده و دارای منبع شیرینی است. ، به عنوان مثال

گلایسین یکی از سه آمینو اسیدی است. که بدن شما برای ساخت گلوتاتیون است.فاده می کند؛ یک آنتی اکسیدان قوی که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد (که تصور می شود زمینه ساز بسیاری از بیماری ها هستند) کمک می کند.

Strychnine یک آنتاگونیست قوی در گیرنده‌های گلایسین یونیوتروپیک است.، در حالی که بیکولولین یک ضعیف است.. خرید گلایسین یک آکونیست مورد نیاز به همراه گلوتامات برای گیرنده‌های NMDA است.. برخلاف نقش مهاری خرید گلایسین در نخاع، این رفتار در گیرنده‌های گلوتاماتریک (NMDA) تحریک کننده تسهیل می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر