تولید و ساخت گلایسین در شهرک صنعتی شمس آباد

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


درمان هپاتیت، سلامت قلب، بهبود زخم و جای باقی مانده از آن، مشکلات در خواب و برخی از مشکلاتی که مرتبط با متابولیسم بدن است. مورد است.فاده قرار می‌گیرد. هم چنین از این ماده برای کاهش خطرات دیوانگی و جنون و جلوگیری از ابتلا به سرطان است.فاده می‌شود.

معمولا از منابع غذایی، حدود گرم از آن در روز در بدن دریافت می شود که به مقدار بیشتری از آن نیاز است.. این ترکیب برای حفظ سلامت سیستم گوارش و عصب مرکزی لازم است. و با ایجاد آنتی اکسیدان از بروز برخی سرطان ها جلوگیری می کند. درصد بالایی از گلایسین در ماهیچه، پوست و برخی از بافت های مرتبط دیگر وجود دارد. تقریبا یک سوم کلاژن که پوست و بافت مرتبط به آن را محکم نگه می دارد، از از این ترکیب تشکیل شده است..

آمینو اسیدها از اصلی ترین اجزای سازنده بدن هستند و توسط DNA کدگذاری می شوند. آنزیم ها و پروتئین های ساختاری، از اسیدهای آمینه ساخته شده اند و به عنوان پیش ساز برای سایر مولکول های زیستی مهم در بدن است.فاده می شوند. علاوه بر این، پیشبرد اهداف بسیاری از صنایع مختلف از داروسازی تا صنایع غذایی، به اسیدهای آمینه متکی هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر