فروش گلایسین در شهرک صنعتی چهاردانگه

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


گلایسین یکی از سه آمینو اسیدی است. که بدن شما برای ساخت گلوتاتیون است.فاده می کند؛ یک آنتی اکسیدان قوی که به محافظت از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد (که تصور می شود زمینه ساز بسیاری از بیماری ها هستند) کمک می کند.

خرید گلایسین علاوه بر نقش‌هایی که در بالا به آن‌ها ذکر شد، دارای نقش بسیار مفیدی در پزشکی است.. در پزشکی از این ماده برای درمان بیماری‌هایی از جمله سکته مغزی، اسکیزوفرنی، برای محافظت از کلیه در برابر داروها پس از پیوند کلیه در بدن، برای جلوگیری از عوارض حاصل از مصرف الکل روی کبد (به این گونه که باعث می‌شود قسمت اصلی متابولیسمالکل در معده انجام شود و خطر کم‌تری برای کبد داشته باشد).

گلایسین (Glycine) ساده ترین و سبک ترین آمینواسید پایدار در تمام سلول های زنده و در بین آمینواسید می باشد. این ترکیب دارای هر دو سر آبگریز و آبدوست است.. گلایسین یکی از امینواسید هایی است. که بدن انسان از آن برای تولید پروتئین است.فاده می کند. همچنین بدن برای رشد و نگهداری بافت ها و سنتز مواد مهمی مانند هورمون ها و آنزیم ها نیز به آن نیاز دارد. گلایسین زیر واحد مرکزی کلیه پورین ها را تشکیل می دهد. این آمینواسید یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. گرید صنعتی آن  یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین مزه است..



( فروش ) های دیگر