تولید و ساخت گلایسین در شهریار

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.


گلیسین به تنظیم پاسخ ایمنی بدن، محدود کردن التهاب ناسالم و تحریک التیام کمک می کند. گلیسین به عنوان یک انتقال دهنده عصبی، سلول های مغز و سیستم عصبی مرکزی را تحریک و مهار می کند و بر شناخت، خلق و خو، اشتها و هضم، عملکرد سیستم ایمنی، درک درد و خواب تأثیر می گذارد.

گلایسین امینو اسید اصلی موجود در کلاژن است. و کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن است.. بنابراین ، باید به اندازه کافی این امینو اسید مصرف شود تا از تولید کلاژن در بدن  حمایت گردد. این امینو اسید تأثیر آرامبخشی بر مغز دارد و می تواند با پایین آوردن دمای درونی بدن خاصیت خواب آوری داشته باشد. تحقیقات نشان می دهند که مصرف گرم گلایسین قبل از خواب، مدت زمان به خواب رفتن را می کاهد و کیفیت خواب را بهبود می بخشد و خواب آلودگی روزانه را کاهش می دهد. گلایسین همچنین می تواند با جلوگیری از آترواسکلروز و سفت شدن رگ ها از بیماریهای قلبی جلوگیری کند. همچنین تحقیقات نشان می دهند که این امینو اسید با جلوگیری از التهاب می تواند اثرات مضر الکل را بر روی کبد کاهش دهد. این امینواسید همچنین تحلیل عضلات را در شرایطی مانند پیری یا سوء تغذیه کاهش دهد.

گلایسین جهت معلق کردن مواد در آبمیوه ها و آبلیمو در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای دارد. همچنین به دلیل ارزش غذایی پایین در مواد غذایی خیلی مورد است.فاده قرار نمی گیرد ولی به عنوان یک طعم دهنده کاربرد دارد. این آمینو اسید طعم شیرین ملایمی دارد و مزه نهایی ساخارین را می پوشاند. این ماده همچنین دارای خاصیت نگهدارنده است. که به دلیل تشکیل کمپلکس با یون های فلزی می باشد. مجتمع های فلزی گلایسینات، برای مثال گلایسینات مس(II) به عنوان مکمل خوراک دام است.فاده می شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر