تولید و ساخت گلایسین در قرچک

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.


گلیسین می‌تواند در کاهش سطح قند خون و افزایش تولید انسولین در بزرگسالان سالم موثر باشد. مطالعات نشان داده است. که در افراد مبتلا به دیابت نوع با است.فاده از گلیسین خوراکی می‌توان کمبود گلایسین را بهبود بخشید. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که در افراد دیابتی،

گلیسین برای حمایت از سلامت سیستم ایمنی بدن و کنترل التهاب از عملکرد قلب و عروق محافظت می‌کند. این ماده همچنین به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و در به دام انداختن و مهار سلول‌های آسیب دیده که می‌توانند باعث بیماری شوند کمک می‌کند. مقادیر بالاتر گلیسین با خطر کمتری در حمله قلبی مرتبط است. و برخی شواهد نشان می‌دهد که گلایسین می‌تواند به محافظت در برابر فشار خون کمک کند. هنوز هم رابطه کامل بین گلایسین و سلامت قلب و عروق روشن نیست و دانشمندان در تلاشند تا آن را بهتر درک کنند.

این ماده خوراکی دارای کاربردهای بسیار زیادی در صنعت مواد غذایی است. و در واقع بیشتر  به عنوان یک طعم دهنده یا شیرین کننده مورد است.فاده قرار میگیرد با توجه به اینکه رنگ اصلی خود را حفظ نموده و دارای منبع شیرینی است. ، به عنوان مثال



( تولید و ساخت ) های دیگر