تولید و ساخت گلایسین در لواسان

Glycine-1
Glycine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.


این ماده یکی از اسیدهای آمینه پروتئینوژیک است. که توسط کلیه کدون‌ها که با GG شروع می‌شوند (GGA، GGC، GGU،GGG) رمز گذاری می‌شوند. Glycine به دلیل شکل جمع و جور آن در تشکیل پروتئین‌های ثانویه از ترکیبات آلفا تشکیل شده است.. به همین دلیل، فراوان‌ترین اسید آمینه موجود در مارپیچ‌های سه گانه‌ی کلاژن است..

گلیسین می‌تواند در کاهش سطح قند خون و افزایش تولید انسولین در بزرگسالان سالم موثر باشد. مطالعات نشان داده است. که در افراد مبتلا به دیابت نوع با است.فاده از گلیسین خوراکی می‌توان کمبود گلایسین را بهبود بخشید. تحقیقات دیگر نشان می‌دهد که در افراد دیابتی،

گلیسین ساده ترین اسید آمینه‌ای است. که به طور طبیعی وجود دارد. این تنها اسید آمینه غیر کایرال است. و از این رو است.ریو ایزومر نیست. این ترکیب می‌تواند در محیط های آب دوست یا آبگریز قرار گیرد زیرا تنها یک اتم هیدروژن در زنجیره جانبی کوچکتر خود دارد. آمینو اسیدها ساختار کلی دارند که دارای یک گروه -R است. که در آن مواد خاص جایگزین می‌شوند تا یک اسید آمینه ویژه را تشکیل دهند. اسید آمینه در بدن انسان وجود دارد. که در بین همه آن‌ها گلیسین، ساده‌ترین است..



( تولید و ساخت ) های دیگر