تولید و ساخت گلایسین در ملارد

Glycine-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باتوجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدين کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامي ثلاث و آصف تاج
بخش زمين
هاي ملارد را از اداره خالصه به قيمت هزار تومان و آن
هم به صورت اقساط خريداري نمودند. کهبد چندي بعد سهم دو شريک خود را نيز از آنان خريداري و به تنهايي مالک تمامي اراضي ملارد گرديد. اسناد موجود نشان میدهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الضاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکيت بر تمامي اراضي با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزي مدرن و ايجاد باغ
هاي بسیار وسيع و تأسيس گاوداري مجهز نمود .

از همان سال با همت شهرداران ملارد نسیم توسعه شهری ، خدمت رسانی و شکوفایی وزیدن گرفت و میتوان گفت پس از انقلاب شهرداری ملارد گامهای بزرگی در جهت توسعه و آبادانی شهر ملارد با توجه به رشد روز افزون جمعیت ملارد برداشته است.. با هم به تماشای گوشه ای از این توسعه و آبادانی مینشینیم.

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..


هنگامی که غذا به دلیل بیماری یا آسیب دیدگی فردی نمی تواند بلعیده شود، تغذیه داخل وریدی TPN (تغذیه کامل تزریقی) مورد نیاز است.. محصولات TPN معمولاً حاوی قندها، اسیدهای آمینه، لیپیدها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند. گلیسین اغلب به عنوان یک ماده در فرمولاسیون محصولات TPN است.فاده می شود، زیرا نه تنها یک ماده اصلی تشکیل دهنده پروتئین های خاصی مانند کلاژن است.، بلکه یک پیش ساز در بسیاری از مسیرهای متابولیک است..

گلایسین یا گلیسین یک اسید آمینه قطبی و آب دوست است. که دارای یک اتم هیدروژن واحد به عنوان زنجیر جانبی آن است.. گلایسین با فرمول شیمیایی NH – CH – COOH ساده‌ترین اسید آمینه است.. ( با توجه به این که اسید آمینه کربامئیک ناپایدار است. ).

گلایسین (Glycine) ساده ترین و سبک ترین آمینواسید پایدار در تمام سلول های زنده و در بین آمینواسید می باشد. این ترکیب دارای هر دو سر آبگریز و آبدوست است.. گلایسین یکی از امینواسید هایی است. که بدن انسان از آن برای تولید پروتئین است.فاده می کند. همچنین بدن برای رشد و نگهداری بافت ها و سنتز مواد مهمی مانند هورمون ها و آنزیم ها نیز به آن نیاز دارد. گلایسین زیر واحد مرکزی کلیه پورین ها را تشکیل می دهد. این آمینواسید یک انتقال دهنده عصبی مهاری در سیستم عصبی مرکزی به ویژه در نخاع، ساقه مغز و شبکیه است.. گرید صنعتی آن  یک ماده جامد کریستالی بی رنگ و با طعم شیرین مزه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر