فروش گلیسیرین در اسلامشهر

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریـــــاریــــها نخستین پایگاه خبری و اطلاع رسانی در شهرستانهای غرب است.ان تهران حاصل تلاش جمعی از جوانان فعال می‌باشد.که در راستای اهداف سیاست‌های انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.. آغاز به کار فعالیت این پایگاه در تاریخ پنجم خرداد ۸ (May, ) میباشد.


ژل خیار دارای خواص خنک کنندگی است. که به تسکین سوزش ، روشن شدن رنگ پوست و خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست کمک می کند. مخلوط کردن قسمت های مساوی از ژل خیار و ماده ی فوق به صورت رقیق شده در آب و است.فاده از مخلوط با پنبه، پوست شما را صاف، انعطاف پذیر و روشن می کند.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

گلیسرول مانند اتیلن گلیکول و پروپیلن گلیکول، یک ترکیب دوحلال غیر یونی است. و پیوندهای هیدروژنی قوی با مولکول های آب تشکیل می دهد. این پیوند ها با پیوندهای هیدروژنی آب و آب رقابت می کنند. این تعامل، تشکیل یخ را با مشکل رو به رو می کند. حداقل دمای دمای انجماد این محلول در حدود - درجه فارنهایت (- درجه سانتیگراد) مربوط به درصد گلیسرول در آب است..



( فروش ) های دیگر