فروش گلیسیرین در بازار لاله زار

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گلیسیرین به میزان ٪، توتون را مرطوب و نرم نگه می‌دارد و از شکستن و خرد شدن آن در حین فرآوری جلوگیری می کند و باعث تازه ماندن سیگارهای بسته‌بندی‌شده و سایر محصولات تنباکو می گردد. تری است.ات گلیسیرین به عنوان نرم‌کننده است.ات سلولز در ساخت نوک فیلترهای سیگار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در غذاها و نوشیدنی ها، گلیسرول به عنوان یک روان کننده، حلال و شیرین کننده کاربرد دارد و به ماندگاری مواد غذایی کمک کند. همچنین به عنوان ماده ی افزودنی در غذاهای کم چرب تهیه شده (مثلا کلوچه ها) است.فاده می شود. گلیسرول و آب برای افزایش ماندگاری انواع خاصی از برگ های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک جایگزین برای شکر، دارای انرژی در حدود کیلوکالری به ازای هر قاشق چای خوری (این میزان برای شکر حدود کیلو کالری است.) و شیرینی آن % شکر است.. به عنوان یک افزودنی غذایی، گلیسرول با نماد E شناخته می شود.

گلیسرول برای تولید نیتروگلیسرین مورد است.فاده قرار می گیرد که یک ماده ضروری برای تولید مواد منفجره مختلف مانند دینامیت و ژل آتش گیر می باشد. تکیه ی صنعت صابون سازی بر گلیسرول سبب شد تا افزایش تولید برای برآورده شدن نیاز در زمان جنگ صورت گیرد. از این رو، فرآیندهای تولید گلیسرول مصنوعی در دوران جنگ جهانی دوم، از اولویت های دفاع ملی بود.



( فروش ) های دیگر