تولید و ساخت گلیسیرین در بومهن

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.

جالب است. بدانید این ماده تنها در رم های مرطوب کننده است.فاده نمی شود و مناسب برای تمام پوست ها است.. این ماده سبب شست و شوی بهتر صورت  برای افرادی که پوست چرب دارند نیز می شود. خواص بدون چربی و غیر کومدون زایی آن پوست را بدون خشک کردن تمیز می کند. همچنین منافذ پوست را مسدود نمی کند. بنابراین توصیه می شود که از محصولات شستشوی صورت بدون روغن و حاوی گلیسرول برای شستن صورت خود است.فاده نمایید. عموما این شوینده های صورت حاوی محصولاتی مانند: سرکه سیب، اسید سالیسیلیک است.. نیاسینامید ، اسید سیتریک و ماده ی فوق هستند که با از بین بردن چربی اضافی پوست به بهبود ظاهر پوست کمک می کند و به آن درخشندگی سالم می بخشد.

ماده ی فوق همچنین ممکن است. به عنوان یک اسکراب صورت عمل کند که پوست را لایه برداری می کند و به پاک کردن آسان آرایش کمک می کند. است.فاده از آن روی پوست صورت به شما کمک می کند هر گونه باقیمانده محصولات آرایشی یا ناخالصی را سریعتر پاک کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر