فروش گلیسیرین در بومهن

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


در صورتی که پوست و مو دچار کمبود آب شوند، در لایه های ابتدایی خود رطوبت را از دست می دهند و اصطلاحا دهیدراته می شوند. در این حالت، گلیسیرین با عملکرد حفظ رطوبتی که دارد و همچنین با تکشیل یک لایه ی چربی بر روی پوست، به جذب رطوبت کمک می کند و همچنین فرصت کافی برای نفوذ رطوبت به اعماق لایه های پوست را  می دهد. در این صورت، از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می شود. این الکل چرب، خاصیت نرم کنندگی قدرتمندی دارد، در نتیجه بر لایه های ابتدایی پوست قرار می گیرد و با نرم کردن آن، به جدا شدن سلول های مرده کمک می دهد.

فروشگاه تمادکالا این امکان را فراهم کرده است. تا کلیه محصولات از جمله گلیسیرین صنعتی با کیفیت درجه یک عرضه شده و در صورت اثبات عدم کیفیت و یا تفاوت ماده با برگه آنالیز ارائه شده در تماد کالا ، محصول عودت داده می شود. با توجه به کاربرد بالای این محصول در مصارف گوناگون فروشگاه تماد کالا آماده ارسال این ماده به سراسر ایران می باشد.

آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.



( فروش ) های دیگر