فروش گلیسیرین در بومهن

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


گلیسیرین به علت خواص و ویژگی های متعددی که دارد، کاربردهای گسترده در صنایع گوناگون همچون صنعت داروسازی، صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، صنعت تولید رنگ، صنعت تولید صابون، صنعت تولید کاغذ، صنایع نساجی، صنعت تولید لاستیک، صنعت تولید پلاستیک، صنعت برق و الکترونیک و&#; دارد. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با برخی از کاربردهای اصلی این ماده آشنا کنیم تا خریدی بهتر داشته باشید&#;

ژل خیار دارای خواص خنک کنندگی است. که به تسکین سوزش ، روشن شدن رنگ پوست و خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست کمک می کند. مخلوط کردن قسمت های مساوی از ژل خیار و ماده ی فوق به صورت رقیق شده در آب و است.فاده از مخلوط با پنبه، پوست شما را صاف، انعطاف پذیر و روشن می کند.

همچنین در آزمایشگاه می توان کلروپروپان را هیدرولیز کرده و گلیسیرین با خلوص بیش از درصد را تولید کرد . از آنجایی که گلیسیرین تولید شده به این روش بسیار خالص بوده برای موارد دقیق همچون ساخت داروها مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر