تولید و ساخت گلیسیرین در جنوب تهران

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


از آنجا که گلیسیرین به عنوان ماده با جذب بالای آب شناخته شده است.، به هنگام کار با آن می بایست نکات ایمنی را رعایت نمود. زیرا این ماده می تواند باعث تحریک چشم ها، بینی و حتی ریه ها به مقدار بسیار جزئی شود. درصورتی که گلیسرول در تماس با این بافت ها قرار بگیرد می تواند رطوبت آن ها را جذب و خشکی آن ها را ایجاد کند.

در سال گلیسیرین از واکنش ترنس است.ریفیکاسیون روغن ‌تری گلیسیرید با اتانول، توسط روچیدر ( Rochieder ) به دست آمد. واکنش ترنس است.ریفیکاسیون روغن‌ تری گلیسیرید با اتانول یا متانول در حضور کاتالیزورهای همگن یا ناهمگن اسیدی یا بازی از قبیل سدیم هیدروکسید، پتاسیم هیدروکسید، کلسیم اکسید، منیزیم اکسید، سولفوریک اسید، هیدروکلریک اسید، اکسید قلع و غیره منجر به تولید گلیسیرین می‌شود. مکانیسم واکنش در شکل نمایش داده شده است..

این ترکیب به دلیل وجود گروه های پلیول و توانایی بالای آن ها در تشکیل پیوند با مولکول های آب، به راحتی در آب حل می شود. اگر مشخصات آب و گلیسرول را بررسی کنید متوجه می شوید که چگالی گلیسیرین از آب بیشتر است.، درنتیجه بعد از افزودن گلیسیرین به آب ابتدا در آب ته نشین می شود ولی در اثر هم زدن محلول آبی یکنواختی حاصل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر