فروش گلیسیرین در جنوب تهران

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

به واسطه داشتن بافت قدیمی و نیاز به نوسازی در جنوب تهران و نیاز به بازسازی این بافت ، تعداد املاک کلنگی و مالکان مایل به مشارکت و نوسازی ساختمان ها روز به روز افزایش میابد . برای آشنایی با برترین سازندگان جنوب تهران و یافتن خانه های کلنگی در این بخش از تهران به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید . 

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.


انواع گیلیسیرین صنعتی شامل دو دسته می شود. گلیسیرین صنعتی درجه یک که رنگی شفاف داشته و از کیفیت بالاتری برخوردار است. و در صنعت رنگ و رزین به کار می رود، ولی گلیسیرین صنعتی درجه دو که از پسماند کارخانه های صابون سازی به دست می آید. مشخصات ظاهری این ماده کدر و کمی مایل به زرد است. و در ساخت ضد زنگ و رنگ های کدر بیشتر به کار می رود.

اگر بخواهیم گلیسیرین صنعتی درجه دو را از نظر ظاهری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم می توان گفت که برخلاف نوع اول آن، کمی زرد رنگ و کدر است.. این نوع گلیسیرین از پسماند کارخانه هایی که در زمینه تولید صابون فعالیت دارند، تولید می شود. از گلیسیرین صنعتی درجه دو در صنایعی نظیر صنعت تولید ضد زنگ و&#; است.فاده می شود.

گلیسیرین Glycerin از جمله ترکیبات شیمیایی بسیار کاربردی می باشد که از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین سه عنصر کربن اکسیژن و هیدروژن تشکیل می شود . گلیسیرین جزو خانواده الکل ها محسوب می شود و یک الکل سه عاملی می باشد. گلیسیرین در ساختار خود ، سه گروه هیدروکسیل OH دارد که با پیوند های هیدروژنی به یک دیگر متصل شده‌اند .



( فروش ) های دیگر