تولید و ساخت گلیسیرین در دیزین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

علی علیرضایی : یکی از پیستهای اسکی معروف ایران هست. ولی متأسفانه مسئولین راههای منتهی به پیست دیزین درست کار نمیکنن. بیشتر طول سال راهش خرابه و نمیشه از اونجا رد شد. همیشه تو اخبار میگن مسیر شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی بسته است.

علی علوی : بسیار پیست دیدنی و زیبایی است.. گذشته از زیبایی ان در زمستان و پیست اسکی، در بهار نیز منطره ای بسیار دیدنی و زیبا دارد. پیست دیزین دارای دو هتل و چندین سوسیت است.. سوییت ان بسیار زیبا و با منظره هستند. در مسیر خروجی ان از جاده چالوس تا پیست، دوتا روستا وجود دارد که می توان سوییت اجاره کرد و همچنین مغازه های گوناگون در ان روستا ها وجود دارد.


توجه نمایید که این ماده را در نزدیکی چشم خود قرار ندهید زیرا ممکن است. باعث سوزش چشم شود. ناحیه زیر چشم بسیار نرم است. و می تواند به طبیعت الکلی آن واکنش منفی نشان دهد. در صورتی که این ماده ار در اطراف چشم خود است.فاده کردید، چشمان خود را کاملا با آب سرد بشویید.

گلیسیرین صنعتی درجه یک، با کیفیت ترین نوع گلیسیرین صنعتی می باشد. اگر بخواهیم این نوع گلیسیرین صنعتی را از نظر ظاهری بررسی کنیم، می توان گفت که ماده ای شفاف و بی رنگ می باشد. از این ماده به وفور در صنایعی نظیر صنعت تولید رنگ و صنعت تولید رزین است.فاده می شود.

علاوه بر مصرف گلیسیرین بهداشتی در تهیه محصولات پوستی، از این ترکیب به جهت ساخت محصولات مراقبت از مو هم است.فاده می شود. همچنین قابل ذکر است. است.فاده از ترکیب گلیسیرین با مواد طبیعی همچون آلوئه ورا ، روغن بادام و غیره می تواند اثر بخشی بسیاری بر سلامت موها از جمله جلوگیری از نازک شدن و شکنندگی موها و همچنین درمان شوره سر داشته باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر