تولید و ساخت گلیسیرین در دیزین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..

دیزین، علاوه بر پیست اسکی و تفریحات زمستانی، امکانات و تفریحات دیگری نیز دارد. هرکدام از این تفریحات برای سلیقه‌ها و آدم‌های متفاوتی مناسب است.؛ بنابراین نگران این نباشید که اگر به دیزین آمدید، قرار است. بیکار بمانید. در اینجا، با تک‌تک تفریحات این دهکده آشنا می‌شویم.


گلیسیرین یا گلیسرول، الکل سه عاملی است. که به دلیل دارا بودن پیوند هیدروژنی با هر نسبتی در آب و اتانول حل می شود و زیر مجموعه الکل های قندی محسوب می شود اما در حلال های آلی نظیر اتر، بنزن، کلروفرم و غیره نا محلول می باشد، گلیسرول شیرین، شفاف، بی بو، چسبناک، بی رنگ و ویسکوز است.، که در حضور گرما و مواد آبگیر، آب از دست می دهد و به آلدئید دود کننده بد بو تبدیل می‌گردد. ایجاد آکرولئین با این مشخصات راهی برای تشخیص گلیسرول است.. گلیسرول گروه هیدروکسیل دارد که مسئول حلالیت در آب می‌باشد. گلیسیرین همان

همچنین در آزمایشگاه می توان کلروپروپان را هیدرولیز کرده و گلیسیرین با خلوص بیش از درصد را تولید کرد . از آنجایی که گلیسیرین تولید شده به این روش بسیار خالص بوده برای موارد دقیق همچون ساخت داروها مورد است.فاده قرار می گیرد.

جالب است. بدانید این ماده تنها در رم های مرطوب کننده است.فاده نمی شود و مناسب برای تمام پوست ها است.. این ماده سبب شست و شوی بهتر صورت  برای افرادی که پوست چرب دارند نیز می شود. خواص بدون چربی و غیر کومدون زایی آن پوست را بدون خشک کردن تمیز می کند. همچنین منافذ پوست را مسدود نمی کند. بنابراین توصیه می شود که از محصولات شستشوی صورت بدون روغن و حاوی گلیسرول برای شستن صورت خود است.فاده نمایید. عموما این شوینده های صورت حاوی محصولاتی مانند: سرکه سیب، اسید سالیسیلیک است.. نیاسینامید ، اسید سیتریک و ماده ی فوق هستند که با از بین بردن چربی اضافی پوست به بهبود ظاهر پوست کمک می کند و به آن درخشندگی سالم می بخشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر