تولید و ساخت گلیسیرین در رودهن

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


گلیسیرین Glycerin از جمله ترکیبات شیمیایی بسیار کاربردی می باشد که از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین سه عنصر کربن اکسیژن و هیدروژن تشکیل می شود . گلیسیرین جزو خانواده الکل ها محسوب می شود و یک الکل سه عاملی می باشد. گلیسیرین در ساختار خود ، سه گروه هیدروکسیل OH دارد که با پیوند های هیدروژنی به یک دیگر متصل شده‌اند .

گلیسیرین یا گلیسرول، الکل سه عاملی است. که به دلیل دارا بودن پیوند هیدروژنی با هر نسبتی در آب و اتانول حل می شود و زیر مجموعه الکل های قندی محسوب می شود اما در حلال های آلی نظیر اتر، بنزن، کلروفرم و غیره نا محلول می باشد، گلیسرول شیرین، شفاف، بی بو، چسبناک، بی رنگ و ویسکوز است.، که در حضور گرما و مواد آبگیر، آب از دست می دهد و به آلدئید دود کننده بد بو تبدیل می‌گردد. ایجاد آکرولئین با این مشخصات راهی برای تشخیص گلیسرول است.. گلیسرول گروه هیدروکسیل دارد که مسئول حلالیت در آب می‌باشد. گلیسیرین همان

طرز تهیه گلیسیرین غذایی به گونه ای است. که چربی ها و روغن ها بیشتر به عنوان منبع اسیدهای کربوکسیلیک موجود هستند که به صورت است.رها با گلیسرول ترکیب می شوند و تری گلیسیریدها را تولید می کنند. این تری گلیسیریدها با است.فاده از روش هیدرولیز، صابونی شدن یا ترانس است.ری شدن منجر به تولید گلیسیرین و اسید چرب می شوند. اساس این روش به این صورت است. که از طریق هیدرولیز تری گلیسیریدها، گلیسرول خام تولید می شود که آن را با است.فاده از کربن فعال، خالص ‌سازی کرده و ناخالصی ‌های آلی را پاک می کنند. همچنین با است.فاده از قلیا، است.رهای گلیسرول واکنش نداده و به کمک فرآیند تبادل یونی نمک‌ های موجود حذف خواهند شد. شایان ذکر است. که برای تولید گلیسیرین با خلوص بالای بیش از . درصد از تقطیر چند مرحله‌ای است.فاده می شود که روش جوشاندن در خلاء با دمای درجه سانتی گراد نیز موثر خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر