فروش گلیسیرین در شهر ری

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.


گلیسیرین همان طور که گفته شد جاذب رطوبت بوده و به دلیل همین خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی اش در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات پوستی است.فاده می شود. از دیگر خواص گلیسیرین بهداشتی به دلیل توانایی در حفظ رطوبت پوست می توان به شادابی و طراوت پوست، درمان زبری پوست، درمان جوش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است. این ماده برای پوست ملایم بوده، خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی داشته و عوارض جانبی ندارد.

با توجه به اینکه گلیسیرین در صنایع مختلفی کاربرد دارد، برای بهبود عملکرد آن و نیز اولویت دادن به جنبه اقتصادی آن لازم است. در گریدهای مختلف تولید شود. در واقع گلیسیرین با گرید خوراکی، صنعتی و دارویی تولید و مصرف می شود که درجه خلوص و قیمت آن از تفاوت های عمده گریدهای مختلف است.. حال در ادامه با کاربردهای متنوع گلیسیرین آشنا می شویم.

نقاط انجماد غلظت های مختلف گلیسیرین در شکل زیر نشان داده شده است.. این مقادیر توضیح می دهند که چرا گلیسیرین خالص با نقطه انجماد تقریباً درجه سانتی گراد به ندرت در حالت کریستالی دیده می شود. همانطور که از این داده ها مشخص است.، حتی مقادیر کمی از آب در بیشتر فرمولاسیون ها نقطه انجماد گلیسرول را کاهش می دهد. ترکیبی از دو قسمت از این ماده به یک قسمت آب یک مخلوط یوتکتیک را تشکیل می دهد که در دمای .- درجه سانتی گراد یخ می زند.



( فروش ) های دیگر