تولید و ساخت گلیسیرین در شهرک صنعتی شمس آباد

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.

توجه نمایید که این ماده را در نزدیکی چشم خود قرار ندهید زیرا ممکن است. باعث سوزش چشم شود. ناحیه زیر چشم بسیار نرم است. و می تواند به طبیعت الکلی آن واکنش منفی نشان دهد. در صورتی که این ماده ار در اطراف چشم خود است.فاده کردید، چشمان خود را کاملا با آب سرد بشویید.

گلیسیرین از جمله محصولات شیمیایی کاربردی در صنعت داروسازی محسوب می ‌شود. در واقع از این ماده شیمیایی برای تولید انواع قرص ها، کپسول ها، پماد ها، مواد ضدعفونی کننده و&#; است.فاده می شود. زیرا این ماده خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد‌.



( تولید و ساخت ) های دیگر