تولید و ساخت گلیسیرین در شهرک صنعتی قرچک

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در زمان است.فاده از گلیسیرین ، باید از لباس مخصوص ، دستکش ، عینک و ماسک است.فاده شود . چرا که اگر این ماده شیمیایی در مجاورت پوست انسان قرار بگیرد ممکن است. باعث تحریک پوست شود . در این صورت سطح پوست را با آب و صابون شست و شو دهید و همان قسمت را با نرم کننده بپوشانید اما اگر میزان التهاب و سوزش بالا باشد ، باید فوری به پزشک مراجعه کنید و تحت درمان قرار گیرید .

گلیسیرین صنعتی از جمله موارد پرکاربرد و بوده که در حوزه های مختلفی مورد است.فاده قرار می گیرد.  فروشگاه تماد کالا آماده فروش گلیسیرین صنعتی مایع در مقادیر لیتری، لیتری، لیتری و لیتری به فروش می رسد. برای براورد قیمت روز گلیسیرین صنعتی می تواند با کارشناسان تمادکالا ارتباط برقرار کنید. جهت خرید این گلیسیرین صنعتی جامد به صفحه ی فروش این محصول مراجعه نمایید.

گلیسیرین همان طور که گفته شد جاذب رطوبت بوده و به دلیل همین خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی اش در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات پوستی است.فاده می شود. از دیگر خواص گلیسیرین بهداشتی به دلیل توانایی در حفظ رطوبت پوست می توان به شادابی و طراوت پوست، درمان زبری پوست، درمان جوش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است. این ماده برای پوست ملایم بوده، خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی داشته و عوارض جانبی ندارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر