تولید و ساخت گلیسیرین در شهرک صنعتی چهاردانگه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.


با توجه به اینکه گلیسیرین در صنایع مختلفی کاربرد دارد، برای بهبود عملکرد آن و نیز اولویت دادن به جنبه اقتصادی آن لازم است. در گریدهای مختلف تولید شود. در واقع گلیسیرین با گرید خوراکی، صنعتی و دارویی تولید و مصرف می شود که درجه خلوص و قیمت آن از تفاوت های عمده گریدهای مختلف است.. حال در ادامه با کاربردهای متنوع گلیسیرین آشنا می شویم.

گلیسیرین یک ترکیب آلی است. که به گلیسرول معروف است. و مایعی شفاف و ژلاتینی بدون بوی طعم شیرین است.. می توان آن را از طریق تخمیر قند یا به صورت مصنوعی &#; از پروپیلن (روش تخمیر قند است.)، هیدرولیز (تجزیه مولکول های ترکیبات شیمیایی پیچیده کووالانسی در واکنش با آب) و از چربی (گیاهی یا حیوانی) به دست آورد. این ماده یک مرطوب کننده است..

فروشگاه تمادکالا این امکان را فراهم کرده است. تا کلیه محصولات از جمله گلیسیرین صنعتی با کیفیت درجه یک عرضه شده و در صورت اثبات عدم کیفیت و یا تفاوت ماده با برگه آنالیز ارائه شده در تماد کالا ، محصول عودت داده می شود. با توجه به کاربرد بالای این محصول در مصارف گوناگون فروشگاه تماد کالا آماده ارسال این ماده به سراسر ایران می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر