فروش گلیسیرین در شهرک صنعتی چهاردانگه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


گلیسیرین به طور گسترده‌ای در لوازم آرایشی و مواد بهداشتی مورد است.فاده قرار می گیرد. غیر سمی و بدون بو است.. درواقع به عنوان ماده‌ای مرطوب‌کننده و نرم‌کننده عمل می‌کند و یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده خمیردندان است. که از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.

گلیسیرین یا گلیسرول TCC یک ترکیب ساده پلیول است. که به دلیل وجود گروه های هیدروکسیل (-OH) که به اتم های کربن متصل هستند، در آب محلول است.. این گروه های هیدروکسیل همچنین وظیفه ماهیت ریزسنجی گلیسرول را دارند، به این معنی که به راحتی آب را نگه می دارد یا می گیرد.

گلیسرول یک مولکول پلیول و دارای طعم شیرین و بدون بو است.. به علت خاصیت بسیار بالای قطبیت آن، در آب و سایر حلال های قطبی محلول می باشد. همچنین همانطور که گفته شد با ایجاد پیوند است.ر از طریق ترکیب گروه هیدروکسیل گلیسرول (OH) و گروه کربوکسیل اسیدهای چرب (COOH)، منجر به تولید ترکیبات تری گلیسیرید شده که پیش ساز در تهیه صابون ها هستند. در حالی که گلیسیرین یک اصطلاح تجاری برای محصولات حاوی بیش از درصد گلیسرول می باشد.



( فروش ) های دیگر