تولید و ساخت گلیسیرین در فیروزکوه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


گلیسیرین صنعتی از جمله موارد پرکاربرد و بوده که در حوزه های مختلفی مورد است.فاده قرار می گیرد.  فروشگاه تماد کالا آماده فروش گلیسیرین صنعتی مایع در مقادیر لیتری، لیتری، لیتری و لیتری به فروش می رسد. برای براورد قیمت روز گلیسیرین صنعتی می تواند با کارشناسان تمادکالا ارتباط برقرار کنید. جهت خرید این گلیسیرین صنعتی جامد به صفحه ی فروش این محصول مراجعه نمایید.

شرکت نگین تجارت پیام بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه توزیع مواد شیمیایی درجه یک دارد. شما خریداران محترم می توانید با کارشناسان شرکت نگین تجارت پیام در ارتباط باشید و اطلاعات لازم در رابطه با این ماده شیمیایی را کسب کنید.

طرز تهیه گلیسیرین غذایی به گونه ای است. که چربی ها و روغن ها بیشتر به عنوان منبع اسیدهای کربوکسیلیک موجود هستند که به صورت است.رها با گلیسرول ترکیب می شوند و تری گلیسیریدها را تولید می کنند. این تری گلیسیریدها با است.فاده از روش هیدرولیز، صابونی شدن یا ترانس است.ری شدن منجر به تولید گلیسیرین و اسید چرب می شوند. اساس این روش به این صورت است. که از طریق هیدرولیز تری گلیسیریدها، گلیسرول خام تولید می شود که آن را با است.فاده از کربن فعال، خالص ‌سازی کرده و ناخالصی ‌های آلی را پاک می کنند. همچنین با است.فاده از قلیا، است.رهای گلیسرول واکنش نداده و به کمک فرآیند تبادل یونی نمک‌ های موجود حذف خواهند شد. شایان ذکر است. که برای تولید گلیسیرین با خلوص بالای بیش از . درصد از تقطیر چند مرحله‌ای است.فاده می شود که روش جوشاندن در خلاء با دمای درجه سانتی گراد نیز موثر خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر