فروش گلیسیرین در فیروزکوه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


گلیسرول در تهیه محصولات پزشکی، دارویی و مراقبت فردی کاربرد دارد. این ماده دارو های ضد حساسیت، شربت سرفه، اکسپکتورانت، خمیر دندان، دهانشویه، محصولات مراقبت از پوست، خمیر اصلاح، محصولات مراقبت از مو، صابون های شخصی مبتنی بر آب یافت می شود. به فرم جامد مانند قرص ها، گلیسرول به عنوان قرص نگهدارنده است.فاده می شود. برای مصرف انسان، گلیسرول توسط FDA ایالات متحده در میان الکل های قندی به عنوان یک ماده مغذی پر کالری طبقه بندی می شود. گلیسرول همچنین در مراکز نگهداری خون برای حفظ گلبول های قرمز قبل از انجماد است.فاده می شود.

گلیسرول یک مولکول پلیول و دارای طعم شیرین و بدون بو است.. به علت خاصیت بسیار بالای قطبیت آن، در آب و سایر حلال های قطبی محلول می باشد. همچنین همانطور که گفته شد با ایجاد پیوند است.ر از طریق ترکیب گروه هیدروکسیل گلیسرول (OH) و گروه کربوکسیل اسیدهای چرب (COOH)، منجر به تولید ترکیبات تری گلیسیرید شده که پیش ساز در تهیه صابون ها هستند. در حالی که گلیسیرین یک اصطلاح تجاری برای محصولات حاوی بیش از درصد گلیسرول می باشد.

گزارشات شورای محصولات مراقبت شخصی در مورد حداکثر غلظت است.فاده از این ماده نشان می دهد که : در غلظت‌های . درصد در محصولات شستشو، و .٪ در محصولات رقیق شده برای حمام. تا درصد در محصولات کودک، . درصد در لوسیون های چشم، درصد در عطرها، . درصد در لوازم آرایش مو، . درصد در محصولات بهداشت دهان و دندان، . درصد در محصولات پاک کننده پوست و . درصد در محصولات ضد آفتاب است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر