تولید و ساخت گلیسیرین در قرچک

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.


گلیسیرین از جمله محصولات شیمیایی کاربردی در صنعت داروسازی محسوب می ‌شود. در واقع از این ماده شیمیایی برای تولید انواع قرص ها، کپسول ها، پماد ها، مواد ضدعفونی کننده و&#; است.فاده می شود. زیرا این ماده خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد‌.

گلیسیرین یکی از پرکاربردترین مواد در داروسازی است.. این ماده به‌عنوان یک حلال، مرطوب‌کننده، همچنین در کپسول‌های دارویی به‌عنوان نرم‌کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سایر کاربردهای معروف عبارت‌اند از شیاف، داروهای ضد عفونت گوش، داروهای بیهوشی، داروهای ضد سرفه و ضدعفونی‌کننده‌ها.

در صورتی که پوست و مو دچار کمبود آب شوند، در لایه های ابتدایی خود رطوبت را از دست می دهند و اصطلاحا دهیدراته می شوند. در این حالت، گلیسیرین با عملکرد حفظ رطوبتی که دارد و همچنین با تکشیل یک لایه ی چربی بر روی پوست، به جذب رطوبت کمک می کند و همچنین فرصت کافی برای نفوذ رطوبت به اعماق لایه های پوست را  می دهد. در این صورت، از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می شود. این الکل چرب، خاصیت نرم کنندگی قدرتمندی دارد، در نتیجه بر لایه های ابتدایی پوست قرار می گیرد و با نرم کردن آن، به جدا شدن سلول های مرده کمک می دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر