تولید و ساخت گلیسیرین در لواسان

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل


این ماده در تونر های پوستی نیز است.فاده می شود. مزیت شگفت انگیز است.فاده از تونر صورت مبتنی بر این ماده این است. که به سفت شدن منافذ پوست کمک می کند. است.فاده از آن به عنوان تونر می تواند برای پوست شما معجزه کند. این به سم زدایی پوست، کاهش علائم آکنه و بازگرداندن تعادل pH پوست کمک می کند. شما می توانید با ترکیب گلاب و گلیسیرین یک تونر صورت در خانه ایجاد کنید.

این نوع گلیسیرین برخلاف گلیسیرین خام، با درصد خلوص بالا تولید می شود. در واقع برای رسیدن به درصد خلوص مورد نظر، این محصول به صورت کامل تصفیه می شود. گلیسیرین صنعتی با درصد خلوص حدود ۸ درصد، فاقد محصولات جانبی نظیر آب و صابون است..

گلیسیرین همان طور که گفته شد جاذب رطوبت بوده و به دلیل همین خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی اش در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات پوستی است.فاده می شود. از دیگر خواص گلیسیرین بهداشتی به دلیل توانایی در حفظ رطوبت پوست می توان به شادابی و طراوت پوست، درمان زبری پوست، درمان جوش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است. این ماده برای پوست ملایم بوده، خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی داشته و عوارض جانبی ندارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر