تولید و ساخت گلیسیرین در لواسان

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

مسیر دسترسی لواسان به دلیل نزدیکی به تهران، در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ می‌گردد. گردشگران با اجاره ویلا یا سوئیت در لواسان برای آخر هفته خود راهی این شهر زیبا می‌شوند. لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. بهترین راه رسیدن به لواسان از آزاده راه شیهدبابایی می‌باشد. از آنجا به جاده لشکرک بروید و بعد وارد بلوار امام خمینی شوید. این بلوار شما را به مسیر ورودی لواسان می‌رساند. فاصله لواسان تا آزادراه شهیدبابایی در حدود کیلومتر است. و اگر ترافیک نباشد، ظرف کمتر ۵ دقیقه می‌توانید به لواسان برسید.

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.


با از دست دادن رطوبت،پوست خشک و کدر می شود همین امر ممکن است. پیری پوست را زودتر منجر شود. همچنین ایجاد لکه هایی مانند جوش، دانه های سر سیاه، خطوط ریز و چین و چروک همگی به دلیل خشکی بیش از حد پوست منجر می شد . با این حال گلیسرول یک مرطوب کننده طبیعی است. که با ایجاد رطوبت اضافی و سفت کردن بافت پوست، به از بین بردن عفونت های باکتریایی کمک می کند. همچنین خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

گلیسیرول به طور کلی در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبتی پوست و مو، مانند شامپوها، لوسیون ها، صابون ها، کرم های آرایشی و مرطوب کننده برای بهبود وضعیت رطوبت پوست و مو، ایجاد نرمی و براقیت، معطر کردن مورد است.فاده قرار گرفته و می توان حضور آن را در طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی شاهد بود.

گلیسیرین یکی از پرکاربردترین مواد در داروسازی است.. این ماده به‌عنوان یک حلال، مرطوب‌کننده، همچنین در کپسول‌های دارویی به‌عنوان نرم‌کننده مورد است.فاده قرار می گیرد. سایر کاربردهای معروف عبارت‌اند از شیاف، داروهای ضد عفونت گوش، داروهای بیهوشی، داروهای ضد سرفه و ضدعفونی‌کننده‌ها.



( تولید و ساخت ) های دیگر