تولید و ساخت گلیسیرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


این ماده باید در جای تمیز، خشک و ترجیحاً در ظروف فولادی ضد زنگ یا HDPE نگهداری شود. به صورت فله ای باید در دمای محیط نگهداری شود. دمای بیش از حد کیفیت محصول را کاهش می دهد. قرار گرفتن در معرض نور فرابنفش، نور خورشید ، باید به حداقل برسد تا از افت کیفیت آن جلوگیری شود.

اگر بخواهیم گلیسیرین صنعتی درجه دو را از نظر ظاهری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم می توان گفت که برخلاف نوع اول آن، کمی زرد رنگ و کدر است.. این نوع گلیسیرین از پسماند کارخانه هایی که در زمینه تولید صابون فعالیت دارند، تولید می شود. از گلیسیرین صنعتی درجه دو در صنایعی نظیر صنعت تولید ضد زنگ و&#; است.فاده می شود.

استنشاق و بوییدن گلیسیرین نیز می تواند برای فرد مشکلات ریوی و مشکلات تنفسی ایجاد کند . در صورت است.نشاق گلیسیرین فرد را به محیطی آزاد منتقل کنید تا تنفس وی به حالت عادی قرار گیرد . اما گاهی مضرات این ماده می تواند بسیار بیشتر از تنگی نفس باشد ، در این صورت تنفس مصنوعی برای فرد انجام داده و در کوتاه ترین زمان به مراکز درمانی منتقل شود .



( تولید و ساخت ) های دیگر