فروش گلیسیرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


طرز تهیه گلیسیرین غذایی به گونه ای است. که چربی ها و روغن ها بیشتر به عنوان منبع اسیدهای کربوکسیلیک موجود هستند که به صورت است.رها با گلیسرول ترکیب می شوند و تری گلیسیریدها را تولید می کنند. این تری گلیسیریدها با است.فاده از روش هیدرولیز، صابونی شدن یا ترانس است.ری شدن منجر به تولید گلیسیرین و اسید چرب می شوند. اساس این روش به این صورت است. که از طریق هیدرولیز تری گلیسیریدها، گلیسرول خام تولید می شود که آن را با است.فاده از کربن فعال، خالص ‌سازی کرده و ناخالصی ‌های آلی را پاک می کنند. همچنین با است.فاده از قلیا، است.رهای گلیسرول واکنش نداده و به کمک فرآیند تبادل یونی نمک‌ های موجود حذف خواهند شد. شایان ذکر است. که برای تولید گلیسیرین با خلوص بالای بیش از . درصد از تقطیر چند مرحله‌ای است.فاده می شود که روش جوشاندن در خلاء با دمای درجه سانتی گراد نیز موثر خواهد بود.

ماده ی فوق همچنین ممکن است. به عنوان یک اسکراب صورت عمل کند که پوست را لایه برداری می کند و به پاک کردن آسان آرایش کمک می کند. است.فاده از آن روی پوست صورت به شما کمک می کند هر گونه باقیمانده محصولات آرایشی یا ناخالصی را سریعتر پاک کنید.

گلیسیرین همان طور که گفته شد جاذب رطوبت بوده و به دلیل همین خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی اش در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص محصولات پوستی است.فاده می شود. از دیگر خواص گلیسیرین بهداشتی به دلیل توانایی در حفظ رطوبت پوست می توان به شادابی و طراوت پوست، درمان زبری پوست، درمان جوش و جلوگیری از ایجاد چین و چروک اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است. این ماده برای پوست ملایم بوده، خاصیت پاک کنندگی و ضد عفونی داشته و عوارض جانبی ندارد.



( فروش ) های دیگر