فروش گلیسیرین در ورامین

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.


گلیسرول برای تولید نیتروگلیسرین مورد است.فاده قرار می گیرد که یک ماده ضروری برای تولید مواد منفجره مختلف مانند دینامیت و ژل آتش گیر می باشد. تکیه ی صنعت صابون سازی بر گلیسرول سبب شد تا افزایش تولید برای برآورده شدن نیاز در زمان جنگ صورت گیرد. از این رو، فرآیندهای تولید گلیسرول مصنوعی در دوران جنگ جهانی دوم، از اولویت های دفاع ملی بود.

گلیسیرین از جمله محصولات شیمیایی کاربردی در صنعت داروسازی محسوب می ‌شود. در واقع از این ماده شیمیایی برای تولید انواع قرص ها، کپسول ها، پماد ها، مواد ضدعفونی کننده و&#; است.فاده می شود. زیرا این ماده خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد‌.

در غذاها و نوشیدنی ها، گلیسرول به عنوان یک روان کننده، حلال و شیرین کننده کاربرد دارد و به ماندگاری مواد غذایی کمک کند. همچنین به عنوان ماده ی افزودنی در غذاهای کم چرب تهیه شده (مثلا کلوچه ها) است.فاده می شود. گلیسرول و آب برای افزایش ماندگاری انواع خاصی از برگ های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک جایگزین برای شکر، دارای انرژی در حدود کیلوکالری به ازای هر قاشق چای خوری (این میزان برای شکر حدود کیلو کالری است.) و شیرینی آن % شکر است.. به عنوان یک افزودنی غذایی، گلیسرول با نماد E شناخته می شود.



( فروش ) های دیگر