تولید و ساخت گلیسیرین در پردیس

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!


این ماده رطوبت را جذب می کند و باعث می شود از دست دادن رطوبت در پوست کاهش یابد. هنگامی که این ماده با رطوبت در پوست ترکیب می شود، یک واکنش گرمازا رخ می دهد، بنابراین هنگام است.فاده از آن احساس گرما می کنیم. این ماده برای پوست سمی نیست. در ادامه با این ماده و شیوه های خرید آن بیشتر آشنا شوید:

نقاط انجماد غلظت های مختلف گلیسیرین در شکل زیر نشان داده شده است.. این مقادیر توضیح می دهند که چرا گلیسیرین خالص با نقطه انجماد تقریباً درجه سانتی گراد به ندرت در حالت کریستالی دیده می شود. همانطور که از این داده ها مشخص است.، حتی مقادیر کمی از آب در بیشتر فرمولاسیون ها نقطه انجماد گلیسرول را کاهش می دهد. ترکیبی از دو قسمت از این ماده به یک قسمت آب یک مخلوط یوتکتیک را تشکیل می دهد که در دمای .- درجه سانتی گراد یخ می زند.

آلفرد نوبل (Alfred Nobel) در سال ۸ با تولید نیتروگلیسیرین حاصل از واکنش گلیسیرین و نیتریک اسید در حضور سولفوریک اسید به عنوان کاتالیزور همانطور که در شکل نشان داده شده است. و است.فاده از آن در دینامیت با قدرت انفجاری بسیار بالا، گلیسیرین را به ماده‌ای با ارزش در تجارت جهانی به خصوص تجارت تسلیحاتی تبدیل کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر