فروش گلیسیرین در پردیس

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


انواع گیلیسیرین صنعتی شامل دو دسته می شود. گلیسیرین صنعتی درجه یک که رنگی شفاف داشته و از کیفیت بالاتری برخوردار است. و در صنعت رنگ و رزین به کار می رود، ولی گلیسیرین صنعتی درجه دو که از پسماند کارخانه های صابون سازی به دست می آید. مشخصات ظاهری این ماده کدر و کمی مایل به زرد است. و در ساخت ضد زنگ و رنگ های کدر بیشتر به کار می رود.

توجه نمایید که این ماده را در نزدیکی چشم خود قرار ندهید زیرا ممکن است. باعث سوزش چشم شود. ناحیه زیر چشم بسیار نرم است. و می تواند به طبیعت الکلی آن واکنش منفی نشان دهد. در صورتی که این ماده ار در اطراف چشم خود است.فاده کردید، چشمان خود را کاملا با آب سرد بشویید.

گلیسیرین به علت خواص و ویژگی های متعددی که دارد، کاربردهای گسترده در صنایع گوناگون همچون صنعت داروسازی، صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی، صنعت تولید رنگ، صنعت تولید صابون، صنعت تولید کاغذ، صنایع نساجی، صنعت تولید لاستیک، صنعت تولید پلاستیک، صنعت برق و الکترونیک و&#; دارد. در این قسمت سعی کرده ایم شما را با برخی از کاربردهای اصلی این ماده آشنا کنیم تا خریدی بهتر داشته باشید&#;



( فروش ) های دیگر