تولید و ساخت گلیسیرین در پیشوا

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


گلاب دارای خواص فوق العاده ای است. که پوست را تسکین و شاداب می کند. در عین حال، ماده ی فوق که برای صورت است.فاده می شود، پوست را لایه برداری کرده و رطوبت و آبرسانی به پوست را فراهم می کند. هر دو ماده را مخلوط کرده و محلول را در یک بطری اسپری بریزید. مخلوط را با است.فاده از پنبه روی صورت بمالید یا مستقیماً روی صورت اسپری کنید.

نقاط انجماد غلظت های مختلف گلیسیرین در شکل زیر نشان داده شده است.. این مقادیر توضیح می دهند که چرا گلیسیرین خالص با نقطه انجماد تقریباً درجه سانتی گراد به ندرت در حالت کریستالی دیده می شود. همانطور که از این داده ها مشخص است.، حتی مقادیر کمی از آب در بیشتر فرمولاسیون ها نقطه انجماد گلیسرول را کاهش می دهد. ترکیبی از دو قسمت از این ماده به یک قسمت آب یک مخلوط یوتکتیک را تشکیل می دهد که در دمای .- درجه سانتی گراد یخ می زند.

گلیسیرین به طور گسترده‌ای در لوازم آرایشی و مواد بهداشتی مورد است.فاده قرار می گیرد. غیر سمی و بدون بو است.. درواقع به عنوان ماده‌ای مرطوب‌کننده و نرم‌کننده عمل می‌کند و یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده خمیردندان است. که از خشک شدن آن جلوگیری می‌کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر