تولید و ساخت گلیسیرین در چهاردانگه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


گلیسرول گروه هیدروکسیل دارد که مسئول حلالیت در آب می‌باشد. گلیسرول در طبیعت بیشتر به صورت ترکیب با اسیدهای چرب است. که چربی را می‌سازد. برای نمونه یک مولکول گلیسرول با یک یا سه اسید چرب مونوگلیسرید یا تری‌گلیسرید را می‌سازد؛ مانند روغن سویا، روغن پالم، روغن نارگیل و … از گلیسیرین خالص در داروسازی است.فاده می‌شود.

گلیسیرین یا گلیسرول TCC یک ترکیب ساده پلیول است. که به دلیل وجود گروه های هیدروکسیل (-OH) که به اتم های کربن متصل هستند، در آب محلول است.. این گروه های هیدروکسیل همچنین وظیفه ماهیت ریزسنجی گلیسرول را دارند، به این معنی که به راحتی آب را نگه می دارد یا می گیرد.

با مزایای ذکر شده در بالا، احتمالا تا به اینجای متن با پتانسیل این مرطوب کننده عالی آشنا شده اید. شما می توانید با خرید گلیسیرین و مخلوط کردن آن با سایر محصولات مراقبت از پوست برای صورت است.فاده کنید. توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه آن را با گلاب یا ویتامین E امتحان کنید.



( تولید و ساخت ) های دیگر