تولید و ساخت گلیسیرین در چهاردانگه

Oral glycerine-1
Oral glycerine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


گلیسیرین یک ترکیب آلی است. که به گلیسرول معروف است. و مایعی شفاف و ژلاتینی بدون بوی طعم شیرین است.. می توان آن را از طریق تخمیر قند یا به صورت مصنوعی &#; از پروپیلن (روش تخمیر قند است.)، هیدرولیز (تجزیه مولکول های ترکیبات شیمیایی پیچیده کووالانسی در واکنش با آب) و از چربی (گیاهی یا حیوانی) به دست آورد. این ماده یک مرطوب کننده است..

گلاب دارای خواص فوق العاده ای است. که پوست را تسکین و شاداب می کند. در عین حال، ماده ی فوق که برای صورت است.فاده می شود، پوست را لایه برداری کرده و رطوبت و آبرسانی به پوست را فراهم می کند. هر دو ماده را مخلوط کرده و محلول را در یک بطری اسپری بریزید. مخلوط را با است.فاده از پنبه روی صورت بمالید یا مستقیماً روی صورت اسپری کنید.

گلیسرول برای تولید نیتروگلیسرین مورد است.فاده قرار می گیرد که یک ماده ضروری برای تولید مواد منفجره مختلف مانند دینامیت و ژل آتش گیر می باشد. تکیه ی صنعت صابون سازی بر گلیسرول سبب شد تا افزایش تولید برای برآورده شدن نیاز در زمان جنگ صورت گیرد. از این رو، فرآیندهای تولید گلیسرول مصنوعی در دوران جنگ جهانی دوم، از اولویت های دفاع ملی بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر