نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.
اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایهگذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد میکنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه، بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانههایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.
ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.
برای همه اتفاق افتاده که در مجتمع ها و پاساژهای بزرگ برای پارک کردن خودرو به پارکینگ های چند طبقه مراجعه کرده اند. آیا تاکنون به ساخت این پارکینگ ها توجه کرده اید؟ یا برای شما جالب بوده که به چندین طبقه زیر زمین رفته اید؟ به غیر از ساخت پارکینگ، مترو هم همینطور با فاصله چند متری در زیر سطح زمین ساخته شده است..
فرایند گودبرداری با نمونه برداری و بررسی کیفیت خاک محدوده پروژه ساختمانی شروع می شود. سپس طراحی خطوط مرکزی یا چارچوب کلی ساختمان روی زمین انجام می شود. سپس طراحی آن انجام می شود که در آن طول، عرض، و عمق گودبرداری مشخص می شود. سپس حداکثر چهار نقطه و حداقل دو نقطه از خاک برای بررسی سطح مورد انتخاب قرار می گیرد. بعد با است.فاده از پودر گچ خطوط روی زمین کشیده می شود. در اینجا با توجه به طراحی و نقاط مورد بررسی، عمق گودبرداری مشخص می شود. بعد گودبرداری با است.فاده از ماشین آلات یا به صورت دستی انجام می شود.
درب فلزی پایون افتخار دارد که در حوزه تولید درب و حفاظ فلزی خدمات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می کند. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های روز جهان و کادر مجرب متشکل از طراحان و معماران و مهندسین فنی توانسته است. لطافت طرح های زیبا را با سختی آهن تلفیق نماید.
در سال های اخیر با افزایش تراکم و تعداد طبقات و نیاز به تأمین پارکینگ و سایر سطوح خدماتی در ساختمان ها بویژه در مناطق مرکزی شهرها ، عمق گودبرداری نیز بیشتر شده است.. اما در بیشتر موارد از همان روش های سنتی که در گود های کم عمق گذشته است.فاده می شده است.، است.فاده می شود. متأسفانه بسیاری هنوز فکر می کنند که به کارگیری تمهیدات ایمنی لازم در گودبرداری هزینه و زمان بیهوده ای را به کار تحمیل می کند، در حالی که گودبرداری اصولاً جزء کارهای پیچیده و بسیار خطرناک مهندسی محسوب می شود و بویژه در گودهای با عمق زیادتر نیازمند بررسی های همه جانبه، دقت و نظارت و در نهایت صرف وقت و هزینه قابل ملاحظه ای است. تا جان و مال مردم از این طریق به خطر نیافتد. با این حال عدم آشنایی به اصول فنی ، سهل انگاری و یا سودجویی غیرمسئولانه منجر به ایجاد حادثه می شود.
در این مقاله عناصری که باید در سازه ی نگهبان طرح شوند و همچنین مسائل ایمنی که لازم است. در هنگام طراحی و اجرا پیش بینی گردد و نیز دستورالعمل های قبل، در حین و بعد از گودبرداری و اجرای سازه های نگهبان و مسائل ایمنی مربوط به کارگاه گودبرداری و همچنین اهم وظایف و مسئولیت های عوامل دست اندر کار پروژه های گودبرداری ساختمانی و قوانین ، مقررات و آیین نامه های مربوطه و روشهای آواربرداری و نجات مصدومین در هنگام ریزش گود طرح و بررسی شده است.. باید توجه داشت که اگر دیواره پروژه گودبرداری بلافاصله پس از خاکبرداری پایدار بماند هیچ دلیلی ندارد که در روزهای بعد یا حتی ساعات بعد هم این پایداری بماند و در نتیجه انجام خاکبرداری باید اولا به روشهای درست فنی و با رعایت اصول مهندسی و ایمنی انجام شود و ثانیا در صورت لزوم حفاظت کافی دیواره ها انجام شود.