ایستگاه راهآهن پیشوا یکی از ایستگاههای خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاههای ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راهآهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..
ایستگاه راهآهن پیشوا یکی از ایستگاههای خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاههای ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راهآهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..
احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نمایندههای مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیریهای محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
گیج برو نرو رینگی رزوه برای کنترل قطعات با رزوه خارجی است.فاده می شود. در این فطعه قسمت برو و نرو گیج معمولا از هم جدا هستند. کار گیج برو نرو رینگی رزوه این است. که صحت عمق رزوه و قطر گام را کنترل کند.برای تایید قطعه، گیج برو باید از تمام طول قطعه عبور کند، بدون اینکه نیاز به است.فاده از فشار زیاد و قسمت نرو در بهترین حالت نباید بیش از دو گام وارد قطعه شود. همچنین بهتر می باشد که شما در مورد
در زمینه تولید قطعات به صورت انبوه کنترل کیفیت و اطمینان برای یک اندازه بودن قطعات عملا غیر ممکن خواهد بود. ولی لازم است. که این کنترل حتما انجام شود. مسلما مقرون به صرفه ترین روش است.فاده از حد سنج (گیج برو گیج نرو) است.. سریع ترین وسیله برای بازرسی نهایی است.فاده از
گیج برو نرو قطعه ای است. که ، قسمت برو به قطعه اجازه ی عبور میدهد و قسمت نرو قطعه را از انجام کار منع میکند . به عبارت دیگر گیج برو باید تا انتها بسته شود و گیج نرو نیز نباید بسته شود این قطعه ابزار کنترلی است. که برای کار در محدوده ی تلرانس است.فاده میگردد . به طور خلاصه میتوان گفت نام آن از روی کاری که انجام میدهد برداشته میشود . این قطعه سبب میشود سیستم ما یکپارچه شود که در صنایع تولیدی است.فاده میشود ، گیج برو نرو اندازه گیری را نشان نمیدهد بلکه وضعیت قطعه را مورد بررسی قرار میدهد که قطعه با قابل قبول است. ( یعنی در محدوده تلرانس است. ) یا غیر قابل قبول که در این صورت قطعه مردود میشود .
گیج های دهانه اژدر هنگامی مورد است.فاده قرار می گیرد که تعداد بسیار زیادی از قطعه باید مورد بازرسی قرار گیرد. این گیج ها معمولا فک دارد. اولین آنها (یا اولین جفت) به اندازه تلرانس بالای قطعه تنظیم می شود و فک دوم (یا جفت دومی) به اندازه تلرانس پایین قطعه تنظیم می شود. یک قطعه ای که در محدوده تلرانسی باشد، از مجموعه اولیه فک ها می گذرد و از مجموعه دوم نمی تواند عبور کند. در این روش یک قطعه، با یک حرکت کنترل آن تمام می شود، برخلاف گیج برو نرو توپی که در صورت تایید سمت اول، باید سمت دوم آن هم تست شود تا قطعه تایید شود. اولین گیج برو نرو رزوه دهانه اژدر برای کنترل رزوه های رولی در سال و در خلال جنگ جهانی دوم اختراع شد.
قطعاتی که دارای رزوه هستند میبایست از همه جهات مورد بررسی قرار بگیرند. تا بتوان عملکرد صحیحی از آنها در جاهایی که بکار گرفته میشوند انتظار داشت. صنایع مختلف برای ساخت و سر هم کردن قطعات مهم صنعتی از این ابزار است.فاده میکنند. بنابراین کیفیت و عملکرد صحیح این قطعات بسیار مهم و حیاتی است.